Service en onderhoud

Wat kan je na een aankoop van ons verwachten? Onze helpdesk staat klaar voor al jouw vragen. Is er onverhoopt iets stuk? Onze collega’s gaan direct voor je aan de slag om dit in orde te maken, telefonisch of op locatie.

Gegarandeerd werkende producten en service waar je blij van wordt, dat is waar Newcandle voor staat. Vragen over de werking van producten of een defect? Onze helpdesk staat voor je klaar.

Neem contact op
Garantie Op de producten van Newcandle zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Daarnaast zit op de meeste producten zit ook een verlengde on-site garantie, dit wordt aangegeven in de product specificaties en varieert van 3 jaar tot 5 jaar on-site garantie.
Reparatie Is er onverhoopt een defect ontstaan aan jouw product? Na telefonisch contact en het vaststellen van het defect komt ons installatieteam of een servicemedewerker van de fabrikant op locatie om de producten te repareren. Dit is afhankelijk van het defect en de garantievoorwaarden.
Onderhoudscontracten Onderwijsinstellingen brengen hun touchscreens én digiborden bij Newcandle onder in de vorm van een onderhoudscontract. Voor een vast bedrag per opstelling per jaar regelt Newcandle de complete ontzorging, inclusief vast contactpersoon t.b.v. een optimale opvolging van meldingen.

Op zoek naar meer informatie of een vrijblijvende offerte?

Neem dan contact met ons op per e-mail of telefoon


Contact
Copyright Newcandle 2022 - Website door Okaia